Zveřejněno: 03.02.2018
Autor:
Kategorie: iPhone, Novinky

Apple zahájil další program prodloužení servisního krytí - tentokrát pro iPhony 7

Apple dnes zahájil nový program prodloužení výměny a servisního krytí - tentokrát pro všechny iPhony 7, které jsou postiženy chybou, která způsobuje neschopnost připojení zařízení k síti operátora i přestože je síť dostupná. 

Chyba se projevuje tak, že si nezavoláte, nepošlete SMS a ani se nepřipojíte k mobilní internetové síti. V levém horním rohu se vám místo jména vašeho operátora neustále ukazuje nápis “žádná služba”. Podle Applu je problém způsoben komponentem, který se poškodil na základní desce, což je často neopravitelné. Tento problém postihuje “malé procento” vyrobených iPhonů 7. 

Zákazníkům, kteří mají problém s touto závadou, bude jejich zařízení zdarma opraveno (nebo spíše vyměněno za nové) a ti, kteří již zaplatili za opravu, mají nárok na vrácení peněz. Apple všem zákazníkům, kteří za opravu zaplatili, rozešle email, ve kterém je bude informovat o nároku na vrácení peněz za opravu. 

Postizene modely iPhonu 7

Podle Applu jsou všechny postižené kusy vyrobeny mezi měsíci září 2016 a leden 2018. Všechny kusy byly prodány buďto v Číně, Hong Kongu, Japonsku, Macau nebo ve Spojených Státech. Konkrétně se jedná o modely s číslem A1660, A1780 a A1779. Na model vašeho zařízení se můžete podívat na zádech vašeho telefonu nebo v Nastavení —> Obecné —> Informace —> Právní dokumenty —> Standardy

Standardy model

Poprvé se o chybě začalo mluvit v září 2016, když Apple zahájil vyšetřování iPhonů 7, které ukazovaly zprávu “žádná služba” poté, co majitelé zařízení aktivovali a deaktivovali Letový režim.

Program, který Apple dnes spustil, je možné využít pouze u iPhonu 7 a Apple prý všechna zařízení před opravou bude testovat, aby se ověřilo, že jsou chybou opravdu postiženy. Pokud má zařízení prasklou obrazovku nebo trpí nějakou jinou závadou, budou muset být tyto problémy nejprve adresovány a až poté bude moci být provedena oprava základní desky. 

 

 

Zdroj: MacRumors