Zveřejněno: 03.02.2018
Autor: Jan Pilař
Kategorie: Ostatní, Novinky

Na YouTube byla vydána první série reklam na HomePod

Apple na svůj kanál na službě YouTube vydal před pír chvílemi první sérii reklam na svůj nový produkt - chytrý reproduktr HomePod. Reklamy nesou názvy Bass, Beat, Distortion a Equalizer.

Každé z těchto 15-vteřinových videí ukazuje slovo HomePod vytvořené pomocí různých druhů animací. Samotné zařízení se v klipech ukazuje pouze chvilkami. Apple také v reklamách upozorňuje, že zařízení už je možné objednat. První zákazníci z USA, Austrálie a Spojeného Království se dočkají novinky už příští týden - 9. února.

Jelikož HomePod je především reproduktor, do všech reklam je zakomponována skladba, do jejíž rytmu je celá reklama vytvořena. Při sledování reklam si poslechnete skladby Ain’t I od zpěvačky Lizzo, DNA. od Kendricka Lamara, Holy Water od skupiny Hembree a také All Night od rappera, který si nechává říkat Big Boi. Poslední zmiňovanou skladbu můžete znát například i z Applovské reklamy na Animoji z iPhonu X. 

 

 

 

 

Zdroj: MacRumors

Více informací

Apple oznámil, kdy se začne prodávat chytrý reproduktor HomePod

Apple nám v září na konferenci v novém sídlu Applu ukázal spoustu věcí. Nový iPhone X, iPhone 8, bezdrátovou nabíječku AirPower a také HomePod. Chytrý reproduktor, který má fungovat podobně jako např…