Časté dotazy Apple

Jaké jsou ceny za zápůjční telefon

Každému zákazníkovi můžeme po dobu jeho opravy zapůjčit náhradní telefon. Většinou se jedná o modely iPhone 4S, 5, 5S a 6. Tyto telefony půjčujeme na 30 dní zcela zdarma. 

Pokud by měl zákazník zájem o vyšší model zařízení, připravili jsme novou službu zápůjčních zařízení.

 

Zákazník si nově za denní poplatek může od nás vypůjčit zařízení iPhone 7 IMEI:, iPhone 7+ IMEI: nebo MacBook Air SN:

 

Poškození zapůjčeného zařízení:
V případě, že zákazník zařízení poškodí, je povinen uhradit škodu dle platného ceníku autorizovaného servisu, ceny servisu pro iPhone 7 a ceny servisu pro iPhone 7 Plus. V případě poškození zařízení, které bylo zapůjčeno na 30 dní zdarma, zákazník hradí cenu opravy se slevou 10% dle aktuálního ceníku pro dané zařízení. V případě ztráty zařízení, uhradí zákazník částku odpovídající hodnotě zařízení, respektive aktuální prodejní cenu použitého zařízení. 

V případě neodhlášení cloudové služby Hledat můj iPhone při odevzdání zařízení, či jakékoliv nemožnosti službu odstranit nebo ztráty zařízení je zákazník povinen uhradit škodu ve výši ceny nového zařízení dle aktuální prodejní ceny. 

V tabulce níže naleznete přesné ceny za jednotlivé dny. Cena za první den se počítá i za neukončený den, tzn 0-24 hodin zapůjčení 

 

Snímek obrazovky 2018-01-10 v 13.59.55

 

 

Snímek obrazovky 2018-01-10 v 12.07.26

Stále se nevíte s daným problémem rady? Rádi Vám pomůžeme. Kontaktujte nás