Časté dotazy Apple

Pojištění zápůjčního zařízení

Než se rozhodnete pro pojištění zápůjčního zařízení, je dobré vědět pár pravidel předem. Tady jsou..

 

  • Pojištění zápůjčního zařízení je možné sjednat pouze v den vyzvednutí půjčované věci.
  • Cena pojištění je v případě půjčení zařízení na dobu do jednoho měsíce stejná, nezáleží na počtu dní půjčení. V případě půjčení na dobu převyšující jeden měsíc je cena pojištění spočítána v den půjčení.
  • Spoluúčast je 10 % z výše škody, minimálně 500 Kč

 

Pojištění kryje rozbití zařízení i krádež zařízení

  • Rozbitím zařízení se ruzumí:
    • Poškození způsobené vnější silou, ne samo od sebe
    • Můžete ho způsobit Vy, Vyše dítě, kamarád, cizí člověk nebo i zvíře
    • Dojde k němu působení živlum (voda, ohěň, kroupy, vychřice) nebo třeba elekřiny (zkrat)

  • Krádeží se rozumí
    • Když vám věc někdo vezme. Netýká se případů, kdy věc ztratíte a někdo ji najde
    • Ukradení z uzamčeného pokoje, šatní skříňky, auta či jiného dopravního prostředku.
    • Loupež, vytrhnutí z ruky, odcizení z kapsy nebo zavazadla, které máte u sebe.
    • Překonání překážky jako přelezení plotu, přeštípnutí zámku nebo vyšplhání na balkon.

 

Pojištění se nevztahuje na tyto případy

    • Obnošení, odřeniny, škrábance a jiné kosmetické vady.
    • Nehradíme nedbalost. Tedy situaci, kdy vědomě něco uděláte, i když víte, že následkem toho dojde ke škodě. Například:
      • Když necháte notebook nebo telefon v restauraci na stole a jdete na záchod.
      • Když zkoušíte voděodolnost mobilu tím, že ho ponoříte pod vodu.

 

Jak vyřešit rozbití ostatních věcí

  • Nahlásíte nám rozbití a pořídíte fotky dotyčného zařízení.
  • Při předání zařízení k opravě nám uhradíte 10% z limitu pojištění zařízení minimálně však 500 Kč.
  • Po provedení opravy a následném vyúčtování Vám vyfakturujeme případný rozdíl ceny opravy, který Vám zašleme zpět na Váš účet.

 

 

 

Stále se nevíte s daným problémem rady? Rádi Vám pomůžeme. Kontaktujte nás