Servis Nokia

Máte problémy s Vaším mobilním telefonem Nokia? Neváhejte nás kontaktovat na naší servisní linku 721 150 625. Jsme schopni diagnostikovat většinu problémů a předběžně odhadnout náklady na opravu na základě Vašeho popisu závady. Pokud preferujete osobní návštěvu, můžete svůj mobil přinést do našeho servisního střediska Express Servis na adrese Bedřicha Smetany 166/4, Plzeň. Máme otevřeno od pondělí do pátku v čase 9:00 - 18:00.

Ceník oprav

7 Plus výměna napájecího konektoru
1 990 Kč
Výměna napájecího docku včetně mikrofonu. Doba opravy cca 4 hodiny.
6 výměna displeje
1 990 Kč
Výměna LCD panelu včetně dotykové plochy. Doba opravy cca 4 hodiny.
5 výměna baterie
1 390 Kč
Výměna baterie. Doba opravy cca 4 hodiny.
3 výměna displeje.
1 690 Kč
Výměna LCD panelu včetně dotykové plochy. Doba opravy cca 4 hodiny.
Neuvedené služby a opravy Vám zdarma naceníme po dohodě
zdarma
Ceny jsou včetně DPH

Nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá oprava?

Samozřejmě záleží na druhy opravy. 90% oprav, jako je výměna displeje či zamykací tlačítko, opravujeme do 1-2 hodin, výměna baterky u iPhone od 15ti do 60ti minut. Náročnější opravy, jako je prasklé sklo u iPadu do 48 hodin.

Jak poznat nekvalitní displej
Jaká je záruka na servis?

Na všechny vyměněné, nové díly poskytujeme záruku 24 měsíců, výjimka baterky, u které můžeme poskytnou záruku na kapacitu baterie maximálně 6 měsíců. Na opravy základních desek a jiné SMD práce poskytujeme záruku 6 měsíců.

Je potřeba poskytnout bezpečnostní kód k zařízení?

Bezpečnostní kód je pro zdárnou opravu důležitý. Abychom mohli řádně Vaše zařízení po opravě otestovat, potřebujeme ho. Některé funkce jako jsou například Face ID, hovory nebo kamery bez odemčení zařízení neotestujeme. Máte-li v telefonu citlivá data, proveďte prosím zálohu a doneste své zařízení v továrním nastavení. Se zálohou Vám případně rádi pomůžeme. Při neposkytnutí kódu a nemožnosti otestovat zařízení po opravě není možné poskytnou záruku na servis.

Jsou náhradní díly originální?
Mohu si opravu odepsat z daní?
Jsme plátci DPH, takže není problém. Stačí si připravit IČO Vaší firmy a zbytek už doplní náš účetní program.
Musím si zařízení před opravou zálohovat?

Není třeba, pokud to nevyžaduje řešení závady, tak se žádná data z telefonu neztratí. Potřeba je pouze přístup k zařízení pro možnost úplné diagnostiky zařízení.

Můžete mi půjčit zápůjční telefon?

Ano a velmi rádi. Zápůjční telefon si u nás můžete zapůjčit po dobu opravy za 150 Kč včetně DPH. Náš celkový počet telefonů na zápůjčku se nyní rovná 20 kusům, takže se může stát, že budou zrovna půjčeny zákazníkům, kteří přišli před Vámi, ale když Vám případně nebude vadit si na zápůjční iPhone počkat, tak Vám jej zarezervujeme.

Potřebuji servisní zprávu pro pojišťovnu.

K záruční či pozáruční opravě Vám zdarma můžeme poskytnou veškerou fotodokumentaci včetně servisní zprávy, kterou můžete předložit ve Vaší pojišťovně. Jen nám stačí říct, že ji budete potřebovat při prvotním předání zařízení do servisu. V případě pouze posouzení opravy a vystavení servisní zprávy je tato služba zpoplatněna.

Proč může být oprava někde levnější?
Vodotěsnost/voděodolnost po opravě?

Všechna Apple zařízení, která jsou chráněna proti vniku kapaliny, jsou pouze voděodolná nikoli vodotěsná. Při opravě nahrazujeme všechna lepení a všechny komponenty za identické. Schopnost odolávat vniku kapaliny je nutné posoudit dle stavu všech komponent zařízení a rozsahu opravované škody.