Dostali jste zboží, které vám nevyhovuje nebo s ním nejste spokojeni? Věřte, že jsme vaši objednávku zpracovali s maximální péčí a odpovědností, a rozumíme, jak nepříjemné je, když zakoupený produkt nesplní očekávání. Chceme, abyste byli spokojeni nejen s našimi službami, ale i s produkty. Proto jsme připraveni okamžitě vyřešit vaše požadavky týkající se vrácení zboží.
Pokud potřebujete zboží reklamovat, podrobnosti najdete na stránce Reklamace zboží.
Všichni naši zákazníci mohou vrátit zboží ve lhůtě 14 dní od převzetí, a to i bez udání důvodu. Zákazníci, kteří si přikoupili prodloužené vrácení mohou vrátit ve lhůtě až 30 dní od převzetí. Budeme však vděční, pokud nám důvod vrácení upřímně sdělíte, abychom mohli naše služby neustále zlepšovat.
Za jakých podmínek můžete zboží vrátit?
Postup vrácení zboží.
Před odesláním doporučujeme přečíst důležité informace pro Odstoupení od kupní smlouvy
Jak dlouho trvá vrácení částky za zboží?
Váš požadavek na vrácení částky zpracujeme obvykle do 10 pracovních dnů od přijetí zásilky. Maximální lhůta je však 14 dní.
Další informace
I když jsme se snažili podat nejpodstatnější informace, rádi vám poskytneme další podrobnosti ohledně vrácení zboží. Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat kdykoliv. Samozřejmě jsou k dispozici také naše úplné Obchodní podmínky, kde najdete veškeré detaily.
Jan Chlebuš
jednatel společnosti Express Servis Company s.r.o. a specialista na značku Quad Lock