Jedná se o novou generaci Ozobotů s novými a vylepšenými funkcemi. Programovatelný mini robot Ozobot Evo vám pomůže s výukou matematiky, logiky, informatiky, programování a robotiky. To, že je Ozobot MŠMT schválený jako pomůcka pro výuku, z něj rozhodně nedělá nezáživnou technickou záležitost. Právě naopak – Ozobot Evo je pro každou lumpárnu! Učitelé díky tomu navíc mohou využít i řady školení věnovaných práci s Ozobotem ve třídě.
Ozobot si vaše žáky a studenty získá nejen svým legračním žvatláním – pomáhá jim totiž formou zábavné hry překonat obtíže v matematice, informatice a polytechnických oborech.
S Ozobotem do své výuky snadno zařadíte principy STEM vzdělávání, takže žákům a studentům předáte znalosti a naučíte je dovednostem souvisejícím s vědou, technikou, technologií a matematikou.
Sada pro školy a zájmové kroužky obsahuje 12 Ozobotů Evo a je vybavená vším, co potřebují velké týmy. Novinkou je nabíjecí matrice, která se postará i o automatickou aktualizaci softwaru.
Se školní sadou mohou studenti K-12 kódovat Ozobot Evo dvěma způsoby:
1. online pomocí aplikace Ozobot Blockly
2. bez použití obrazovky pomocí značkovačů Color Code
Ozobot Blockly má pět úrovní dovedností pro začátečníky až po mistry v kódování. Barevné kódy učí základní CS dovednosti, kritické myšlení a ladění.
Ozobot Classroom je portál pro lekce STEAM, kde mají učitelé přístup ke 100 připraveným lekcím odpovídajícím standardům pro STEAM, CS a základní předměty.
STEM výuková pomůcka pro moderní školy
Ozobot v sobě ukrývá obrovský potenciál jako pomůcka při výuce studentů základních až vysokých škol. Výborně se uplatní při výkladu matematiky, programování, robotiky i informatiky. A pro příklad nemusíme chodit vůbec daleko! Jak šikovně využívají Ozoboty při výuce informatiky přední české školy Gymnázium Jana Keplera a Unicorn College, se můžete přesvědčit na tomto videu.
*Programujte tyto a další funkce Evo pomocí aplikace Ozobot Blockly!
V roce 2012 Nader Hamda přichází s malým robůtkem, kterého jeho desetiletá dcera pojmenovává Ozobot. Po 2 letech vývoje je robůtek představen na největším veletrhu spotřební elektroniky v Las Vegas. Od té doby společnost Ozobot vyrábí zábavné programovatelné roboty pro nastupující generace.
Mise Ozobotů spočívá v inspiraci mladých lidí k vývoji nových technologií, namísto jejich pasivního využívání. V současnosti celý koncept Ozobot dokonale naplňuje principy STEAM vzdělávání – propojení polytechnických oborů a kreativního přístupu s cílem rozvoje udržitelné budoucnosti.