Spolupráce s
Express Servisem

Minulost měníme v budnoucnost

Staňte se součástí sítě desítek sběrných míst po celé ČR, rozšiřte služby a možnosti pro své zákazníky a profitujte z toho.

Firmy, se kterými již spolupracujeme

iLove Servis, Axes Computer, NaCesty, MAT Group, Chladírenský servis Jedlička, Omega energo a mnoho dalších

Servisujeme tyto značky

Apple, Lenovo, Samsung, Honor, Huawei, Xiaomi, Dell, HP, Asus, Acer, Fujitsu, Gigabyte, Microsoft, Google, MSI, UMAX, Poco, Nokia, Sony a mnoho dalších

Jsme specialisté na prodej a servis mobilních telefonů, servis tabletů a počítačů všech značek, servis elektrokoloběžek, herních konzolí a ostatních zařízení.

Servis hodinek Apple Watch

U servisu Apple Watch se zaměřujeme převážně na rychlost a preciznost provedení opravy. Provádíme zejména výměnu displeje, separace rozbitého skla od displeje, výměnu baterií a to vše do 5-ti pracovních dní.

Kompletní ceník >

Servis notebooků všech značek
 
Máme početný tým techniků, který denně opravuje desítky notebooků z celé ČR. Provádíme servis všech značek notebooků a všech druhů oprav jako jsou prasklé panty, výměna SSD a jiných komponent, opravy základních desek. Vždy maximálně expresně.
Servis telefonů
 
Servis telefonů umíme a chápeme, že ne každý chce být při základních opravách bez telefonu. Proto nabízíme možnost servisu složitějších oprav jako jsou opravy základní desky, opravy FaceID, odstranění hlášek po výměně dílů, čištění po vytopení nebo záchrana dat z poškozených telefonů. 
 
Servis Apple produktů
 
Kromě telefonů a notebooků provádíme servis i tabletů a nositelné elektroniky, jako jsou například sluchátka, kde provádíme čištění, výměnu baterií nebo výměnu překlesaných drátů. U tabletů provádíme kompletní servis včetně oprav základních desek. 
 
Opravy základních desek
 
Máme hluboké znalosti v oblasti oprav základních desek notebooků, macbooků, telefonů a tabletů. Naši technici mají mnohaleté zkušenosti v microsolderingu a diagnostice u tohoto druhu uprav. 

Jak to celé funguje? 
je to velmi jednoduché a automatizované

1.
Reklama

Postaráme se o reklamu a marketing pro Vaše sběrné místo. Zákazníci budou přesně vědět kam mají jít.
Umíme se v organickém vyhledávání pohybovat na prvních pozicích vyhledávačů. 

2.
Příjem zakázky

Toto bude Váš hlavní úkol, zjistit co nejvíce informací o závadě zařízení od zákazníka. Potřebujeme zákazníkovo osobní údaje jako je jméno a kontakt, potom popis závady, pečlivě zaznamenaný stav zařízení. Je možné případně dopsat doplňující informace k zakázce.  

3.
Doprava

Po příjmu zakázky ji zabalíte a připravíte na svoz. Obalový materiál (probal a krabice) Vám kompletně dodáme. Svoz je automaticky vytvořený systémem na základě příjmu zakázky a dorazí vždy následující pracovní den. Nic dalšího neřešíte.

4.
Komunikace

Veškerou komunikaci se zákazníkem zajišťujeme my, o nic se nemusíte starat. Se zákazníkem komunikujeme případnou diagnostiku a hlavně cenovou nabídku opravy. Zákazník nám opravu schvaluje či ne přímo po telefonu. Všechny hovory se zákazníky jsou nahrávané, pro případné neshody.  

5.
Oprava zařízení

Po schválení cenové nabídky se ihned pouštíme do opravy zařízení. V některých případech je nutné objednat díly a oprava se proto může časově prodloužit, toto vše je ale předem komunikováno se zákazníky a o této informaci vědí. Hodně dílů máme k dispozici do druhého dne nebo je máme skladem a díky tomu dokážeme zařízení opravit velice rychle. 

6.
Doprava zpět

Opravené či neopravené zařízení je možné zasílat dvěma způsoby. Pokud chcete držet kontakt se svými zákazníky, je možné zasílat vše na Vaší pobočku a Vy si zařízení vydáte zpět. Druhá varianta je, že zákazníkům zařízení pošleme zpět na jejich adresu na dobírku. V tomto případě je nutné na příjmu vyplnit i adresu zákazníka. 

Výhody, které spoluprací s námi získáte? Rychlost, preciznost, kvalita servisu, individuální přístup a v neposlední řadě jednoduchý a transparentní provizní systém zakázek.
 
Možnost přístupu do B2B ceníků na zboží a náhradní díly.

Jdete do toho s námi?

Nejčastější dotazy
ještě není vše jasné? Mrkněte na nejčastější dotazy

Jakou záruku má zákazník na opravu?
U oprav vytopených zařízení nebo oprav základních desek poskytujeme záruku 6 měsíců. O všech ostatních oprav poskytujeme 24 měsíců. U baterií je záruka 24 měsíců na funkčnost a 6 měsíců na kapacitu baterie.

Co když přijde zákazník reklamovat opravu k nám na sběrné místo?
Pokud zákazník přijde reklamovat zakázku, máme na to připravený systém, kde podle jména nebo čísla servisu vyhledáte zakázku a jedním kliknutím vytvoříte reklamační protokol, který společně se zakázkou pošlete k nám na reklamaci stejným způsobem jako klasickou zakázku. Pokud nám zákazník na reklamaci nejdříve volá, objednáváme svoz přímo k němu na adresu a tím pádem nemusí chodit na pobočku. 

Jaká je celková reklamovost?
Naše celková reklamovost zakázek je dlouhodobě pod 2% 

Jaká je doba opravy zakázek?
Doba se liší na druhu opravy. U nejčastějších oprav jako jsou opravy pantů, instalace systému, výměna ssd disků, výměna monitorů je doba 1-3 pracovní dny. U dílů, které je nutné objednat se pohybujeme v rozmezí 3 až 10 dní. U oprav základních desek je doba přibližně 7-21 dní v závislosti na objednání dílů.

Jak funguje doprava zakázek?
Vše je automatizované, jakmile přijmete do systému zakázku, systém automaticky vytvoří u přepravní společnosti DPD svoz a druhý den přijde kurýr se štítkem. Vaším úkolem bude pouze důkladně zabalit zakázky do krabic. Opravené zakázky posíláme stejným způsobem směrem k Vám nebo rovnou na zákazníka. 

Kolik zakázek mohu měsíčně očekávat? 
Naše největší pobočky posílají měsíčně okolo 90 zakázek, ty menší zasílají kolem 15 až 30 zakázkami měsíčně.