Časté dotazy

iPhone/iPad

Jak dlouho trvá oprava?
Samozřejmě záleží na druhy opravy, 90% oprav, jako je výměna displeje či zamykací tlačítko, opravujeme do jedné hodiny, výměna baterky u iPhone do 10 minut. Náročnější opravy, jako je prasklé sklo u iPadu do 48 hodin.
Jaká je záruka na servis?
Na všechny vyměněné, nové díly poskytujeme záruku 24 měsíců, výjimka baterky, u které můžeme poskytnou záruku maximálně 6 měsíců. Na vyčištěný iPhone nebo iPad po vytopení poskytujeme záruku 3 měsíce.
Jsou díly originální?
Díly, které používáme jsou té nejvyšší kvality, které lze na trhu sehnat, i díky tomu si můžeme dovolit poskytnou záruku 24 měsíců bez jakýkoliv pochybností. Na kvalitě si zakládáme a je pro nás na prvním místě.
Mohu si opravu odepsat z daní?
Jsme plátci DPH, takže není problém. Stačí si připravit IČO Vaší firmy a zbytek už doplní náš účetní program.
Můžete mi půjčit zápůjční telefon?
Ano a velmi rádi, zápůjční telefon si u nás můžete zapůjčit po dobu opravy za 150 Kč včetně DPH. Náš celkový počet telefonů na zápůjčku se nyní rovná 20 kusům, takže se může stát, že budou zrovna půjčeny zákazníkům, kteří přišli před Vámi, ale když Vám případně nebude vadit si na zápůjční iPhone počkat, tak Vám jej zarezervujeme.
Potřebuji servisní zprávu pro pojišťovnu.
K záruční či pozáruční opravě Vám zdarma můžeme poskytnou veškerou fotodokumentaci včetně servisní zprávy, kterou můžete předložit ve Vaší pojišťovně. Jen nám stačí říct, že ji budete potřebovat při prvotním předání zařízení do servisu.

Mac podpora

Co když mám Mac v záruce?
Není problém, přijímáme jak pozáruční, tak i záruční opravy, spolupracujeme s autorizovaným Apple servisem pro českou republiku. Zařízení na autorizovanou opravu vždy odesíláme následující pracovní den.
Jak dlouho trvá oprava?
Samozřejmě záleží na druhu poškození či závady. U poškozeného disku to mohou být dva dny, politá klávesnice přibližně jeden den, prasklý displej může být časově náročnější. Přibližnou dobu opravy Vašeho Macu se vždy dozvíte od našeho technika při předání zařízení.
Jaká je záruka na servis?
Na všechny vyměněné, nové díly poskytujeme záruku 24 měsíců, výjimka baterky, u které můžeme poskytnou záruku maximálně 6 měsíců. Na vyčištěný iPhone nebo iPad po vytopení poskytujeme záruku 3 měsíce.
Mohu si opravu odepsat z daní?
Jsme plátci DPH, takže není problém. Stačí si připravit IČO Vaší firmy a zbytek už doplní náš účetní program.
Poškodila se mi nabíječka k Macu, musím si kupovat novou?
Ve velké části případu lze nabíječku opravit a nemusíte tak zbytečně kupovat novou za velké peníze.
Potřebuji servisní zprávu pro pojišťovnu.
K záruční či pozáruční opravě Vám zdarma můžeme poskytnou veškerou fotodokumentaci včetně servisní zprávy, kterou můžete předložit ve Vaší pojišťovně. Jen nám stačí říct, že ji budete potřebovat při prvotním předání zařízení do servisu.

Mac upgrade

Co bude s mými daty při upgradu disku? Nepřijdu o ně?
O Vaše data bude velmi dobře postaráno, přeneseme je všechny na nový disk do posledního souboru.
Co je Identifikátor modelu?
Identifikátor modelu, je unikátní název s číslem, který určuje druh zařízení a podle kterého můžeme přesně určit možné vylepšení. V nabídce Apple () zvolte O tomto Macu a klikněte na tlačítko Další informace. Pak klikněte na Systémový profil. Otevře se okno Přehled hardwaru, které obsahuje informaci o Identifikátoru modelu Macu.
Co je to FusionDrive a jak funguje?
FusionDrive je hybridní disk, který se skládá s velmi rychlého SSD úložiště a klasického pevného disku, který má velkou kapacitu. Výhoda toho disku je, že je až 4x rychlejší než klasický disk a zároveň je má dostatečnou kapacitu. Systém a často používané aplikace jsou umístěny na rychlé části disku (SSD) a díky tomu se aplikace rychleji spouští, systém je svižnější a Váš Mac je mnohem rychlejší při každodenní práci. Ostatní dokumenty, jako jsou například filmy či fotografie jsou umístěné na klasickém disku. Vše funguje automaticky a uživatel se tedy nemusí o nic starat.
Co se starým diskem?
Starý disk do starého železa rozhodně patřit nemusí, můžeme Vám ho vrátit takový jaký je, nebo si od nás můžete rovnou pořídit šikovný externí box, do kterého Vám starý disk a dáme a vy ho tak můžete využívat jako externí disk. Pokud již o starý disk nemáte zájem, můžeme ho ekologicky zlikvidovat společně s ostatními nechtěnými nebo nepoužívanými komponenty.
Co vše mohou na svém Macu vylepšit?
U každého modelu Mac jsou možnosti jiné, možné vylepšení nejrychleji zjistíte pomocí našeho jednoduchého kalkulátoru, kde stačí napsat identifikátor modelu a zobrazí se Vám možnosti vylepšení Vašeho Macu.
Jak dlouho vylepšení trvá?
Samozřejmě záleží na druhu vylepšení a také na zařízení, které se má vylepšit. Zvýšení kapacity operační paměti je do dvou hodin hotové, vylepšení pevného disku už je časově náročnější, ale i tak nebude muset být bez svého Macu déle než den.
Jakou mám záruku na nové komponenty?
Všechny použité části pro vylepšení jsou nové a vy tedy máte záruku 24 měsíců.
Je nutné se na upgrade předem objednat?
Vždy je lepší zavolat a domluvit se předem daném upgradu, je to hlavně z toho důvodu, abychom se Vám mohli maximálně věnovat a mít vyhrazený čas jenom na Vás.
Mám Mac pořád v záruce, mohu provést vylepšení?
Pokud je Váš Mac v záruce a Vy si jej necháte vylepšit, tak o záruku výrobce bohužel přijdete. Raději se tak před jakýmkoliv zásahem poraďte s naším technikem.
Mohu si vylepšení odepsat z daní?
Jsme plátci DPH, takže není problém. Stačí si připravit IČO Vaší firmy a zbytek už doplní náš účetní program.
Proč bych si měl vylepšit svůj Mac?
Díky vylepšení nemusíte utrácet velké peníze za pořízení nového “rychlejšího" Macu. Cena upgradu v porovnání s koupí nového Macu je pouhým zlomkem a přitom získáte, v převážné většině případů, mnohem vyšší výkon než u nového stroje. Takže získáte stejný nebo vyšší výkon za nižší peníze.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. souhlasím více informací