Servis Galaxy Note 9

Modelové označení: SM-N960F, SM-N9600, SM-N960F, SM-N960U, SM-N960U1, SM-N960N, SM-N960W, SM-N960X, SCV40
Galaxy Note 9, představený společností Samsung v roce 2018, byl výkonný smartphone s 6,4palcovým Super AMOLED displejem, integrovaným stylusem S Pen pro různé funkce, dvounásobným zadním fotoaparátem s duálním optickým zoomem, osmijádrovým procesorem Exynos 9810 nebo Snapdragon 845, 4000 mAh baterií a možností volby mezi verzemi s 128 GB nebo 512 GB úložištěm.

Ceník oprav

Výměna displeje Galaxy Note 9
7 590 Kč
Výměna displeje modelu N960. Doba opravy cca 6 hodin.
Čištění telefonu Galaxy Note 9
495 Kč
Čištění telefonu Galaxy Note 9. Pokud pouhé čištění nestačí, je nutná výměna ucpaných mřížek. Doba opravy do 60 minut.
Čištění po vytopení Galaxy Note 9
1 345 Kč
Vyčištění vytopeného telefonu Galaxy Note 9 v ultrazvukové lázni, odstranění oxidace, doba opravy cca 1-2 dny. Cena pouze za čištění, v případě nutnosti výměny dalších dílů je cena poloviční.
Záloha funkčního telefonu Galaxy Note 9
545 Kč
Záloha telefonu Galaxy Note 9 klasickým způsobem.
Záloha nefunkčního telefonu Galaxy Note 9
2 090 Kč
Záloha telefonu Galaxy Note 9, který je nutné pro možnost zálohy uvézt do funkčního stavu.
Reinstalace OS Galaxy Note 9
545 Kč
Přeinstalování OS Galaxy Note 9 na aktuální verzi bez chyb. Doba opravy závisí na konkrétním OS.
Soukromá konzultace/školení - hodinová sazba
1 295 Kč
Neuvedené služby a opravy Vám zdarma naceníme po dohodě
zdarma
Ceny jsou včetně DPH

Nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá oprava?

Samozřejmě záleží na druhy opravy. 90% oprav, jako je výměna displeje či zamykací tlačítko, opravujeme do 1-2 hodin, výměna baterky u iPhone od 15ti do 60ti minut. Náročnější opravy, jako je prasklé sklo u iPadu do 48 hodin.

Jak poznat nekvalitní displej
Jaká je záruka na servis?

Na všechny vyměněné, nové díly poskytujeme záruku 24 měsíců, výjimka baterky, u které můžeme poskytnou záruku na kapacitu baterie maximálně 6 měsíců. Na opravy základních desek a jiné SMD práce poskytujeme záruku 6 měsíců.

Je potřeba poskytnout bezpečnostní kód k zařízení?

Bezpečnostní kód je pro zdárnou opravu důležitý. Abychom mohli řádně Vaše zařízení po opravě otestovat, potřebujeme ho. Některé funkce jako jsou například Face ID, hovory nebo kamery bez odemčení zařízení neotestujeme. Máte-li v telefonu citlivá data, proveďte prosím zálohu a doneste své zařízení v továrním nastavení. Se zálohou Vám případně rádi pomůžeme. Při neposkytnutí kódu a nemožnosti otestovat zařízení po opravě není možné poskytnou záruku na servis.

Jsou náhradní díly originální?
Mohu si opravu odepsat z daní?
Jsme plátci DPH, takže není problém. Stačí si připravit IČO Vaší firmy a zbytek už doplní náš účetní program.
Musím si zařízení před opravou zálohovat?

Není třeba, pokud to nevyžaduje řešení závady, tak se žádná data z telefonu neztratí. Potřeba je pouze přístup k zařízení pro možnost úplné diagnostiky zařízení.

Můžete mi půjčit zápůjční telefon?

Ano a velmi rádi. Zápůjční telefon si u nás můžete zapůjčit po dobu opravy za 150 Kč včetně DPH. Náš celkový počet telefonů na zápůjčku se nyní rovná 20 kusům, takže se může stát, že budou zrovna půjčeny zákazníkům, kteří přišli před Vámi, ale když Vám případně nebude vadit si na zápůjční iPhone počkat, tak Vám jej zarezervujeme.

Potřebuji servisní zprávu pro pojišťovnu.

K záruční či pozáruční opravě Vám zdarma můžeme poskytnou veškerou fotodokumentaci včetně servisní zprávy, kterou můžete předložit ve Vaší pojišťovně. Jen nám stačí říct, že ji budete potřebovat při prvotním předání zařízení do servisu. V případě pouze posouzení opravy a vystavení servisní zprávy je tato služba zpoplatněna.

Proč může být oprava někde levnější?
Vodotěsnost/voděodolnost po opravě?

Všechna Apple zařízení, která jsou chráněna proti vniku kapaliny, jsou pouze voděodolná nikoli vodotěsná. Při opravě nahrazujeme všechna lepení a všechny komponenty za identické. Schopnost odolávat vniku kapaliny je nutné posoudit dle stavu všech komponent zařízení a rozsahu opravované škody.