Nejčastější dotazy
Co když mám Mac v záruce?
Není problém, přijímáme jak pozáruční, tak i záruční opravy, spolupracujeme s autorizovaným Apple servisem pro českou republiku. Zařízení na autorizovanou opravu vždy odesíláme následující pracovní den.
Jak dlouho trvá oprava?
Samozřejmě záleží na druhu poškození či závady. U poškozeného disku to mohou být dva dny, politá klávesnice přibližně jeden den, prasklý displej může být časově náročnější. Přibližnou dobu opravy Vašeho Macu se vždy dozvíte od našeho technika při předání zařízení.
Jaká je záruka na servis?
Na všechny vyměněné, nové díly poskytujeme záruku 24 měsíců, výjimka baterky, u které můžeme poskytnou záruku maximálně 6 měsíců. Na vyčištěný iPhone nebo iPad po vytopení poskytujeme záruku 3 měsíce.
Mohu si opravu odepsat z daní?
Jsme plátci DPH, takže není problém. Stačí si připravit IČO Vaší firmy a zbytek už doplní náš účetní program.
Poškodila se mi nabíječka k Macu, musím si kupovat novou?
Ve velké části případu lze nabíječku opravit a nemusíte tak zbytečně kupovat novou za velké peníze.
Potřebuji servisní zprávu pro pojišťovnu.
K záruční či pozáruční opravě Vám zdarma můžeme poskytnou veškerou fotodokumentaci včetně servisní zprávy, kterou můžete předložit ve Vaší pojišťovně. Jen nám stačí říct, že ji budete potřebovat při prvotním předání zařízení do servisu.