Servis Nova Y90

Modelová označení: CTR-LX2, CTR-LX1
Telefon Nova Y90 disponuje 6.7" displejem typu IPS s rozlišením 2388 x 1080 bodů. Pohání ho osmijádrový procesor Qualcomm Snapdragon 680, má 6 GB RAM a uživatelskou paměť o velikosti 128 GB. Telefon podporuje dvě SIM karty a nabízí 4G (LTE) připojení. Fotoaparáty mají rozlišení 8 Mpx (přední) a 50 Mpx (hlavní zadní). Dále je vybaven GPS modulem, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth a jeho baterie má kapacitu 5000 mAh.

Ceník oprav

Výměna displeje Nova Y90
2 590 Kč
Výměna LCD a dotykové plochy Nova Y90. Doba opravy cca 6 hodin.
Čištění telefonu Nova Y90
495 Kč
Čištění telefonu Nova Y90. Pokud pouhé čištění nestačí, je nutná výměna ucpaných mřížek. Doba opravy do 60 minut.
Čištění po vytopení Nova Y90
1 345 Kč
Vyčištění vytopeného telefonu Nova Y90 v ultrazvukové lázni, odstranění oxidace, doba opravy cca 1-2 dny. Cena pouze za čištění, v případě nutnosti výměny dalších dílů je cena poloviční.
Záloha funkčního telefonu Nova Y90
545 Kč
Záloha telefonu Nova Y90 klasickým způsobem.
Záloha nefunkčního telefonu Nova Y90
2 090 Kč
Záloha telefonu Nova Y90, který je nutné pro možnost zálohy uvézt do funkčního stavu.
Reinstalace OS Nova Y90
545 Kč
Přeinstalování operačního systému Nova Y90 na aktuální verzi bez chyb. Doba opravy závisí na konkrétním OS.
Soukromá konzultace/školení - hodinová sazba
1 295 Kč
Neuvedené služby a opravy Vám zdarma naceníme po dohodě
zdarma
Ceny jsou včetně DPH

Nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá oprava?

Samozřejmě záleží na druhy opravy. 90% oprav, jako je výměna displeje či zamykací tlačítko, opravujeme do 1-2 hodin, výměna baterky u iPhone od 15ti do 60ti minut. Náročnější opravy, jako je prasklé sklo u iPadu do 48 hodin.

Jak poznat nekvalitní displej
Jaká je záruka na servis?

Na všechny vyměněné, nové díly poskytujeme záruku 24 měsíců, výjimka baterky, u které můžeme poskytnou záruku na kapacitu baterie maximálně 6 měsíců. Na opravy základních desek a jiné SMD práce poskytujeme záruku 6 měsíců.

Je potřeba poskytnout bezpečnostní kód k zařízení?

Bezpečnostní kód je pro zdárnou opravu důležitý. Abychom mohli řádně Vaše zařízení po opravě otestovat, potřebujeme ho. Některé funkce jako jsou například Face ID, hovory nebo kamery bez odemčení zařízení neotestujeme. Máte-li v telefonu citlivá data, proveďte prosím zálohu a doneste své zařízení v továrním nastavení. Se zálohou Vám případně rádi pomůžeme. Při neposkytnutí kódu a nemožnosti otestovat zařízení po opravě není možné poskytnou záruku na servis.

Jsou náhradní díly originální?
Mohu si opravu odepsat z daní?
Jsme plátci DPH, takže není problém. Stačí si připravit IČO Vaší firmy a zbytek už doplní náš účetní program.
Musím si zařízení před opravou zálohovat?

Není třeba, pokud to nevyžaduje řešení závady, tak se žádná data z telefonu neztratí. Potřeba je pouze přístup k zařízení pro možnost úplné diagnostiky zařízení.

Můžete mi půjčit zápůjční telefon?

Ano a velmi rádi. Zápůjční telefon si u nás můžete zapůjčit po dobu opravy za 150 Kč včetně DPH. Náš celkový počet telefonů na zápůjčku se nyní rovná 20 kusům, takže se může stát, že budou zrovna půjčeny zákazníkům, kteří přišli před Vámi, ale když Vám případně nebude vadit si na zápůjční iPhone počkat, tak Vám jej zarezervujeme.

Potřebuji servisní zprávu pro pojišťovnu.

K záruční či pozáruční opravě Vám zdarma můžeme poskytnou veškerou fotodokumentaci včetně servisní zprávy, kterou můžete předložit ve Vaší pojišťovně. Jen nám stačí říct, že ji budete potřebovat při prvotním předání zařízení do servisu. V případě pouze posouzení opravy a vystavení servisní zprávy je tato služba zpoplatněna.

Proč může být oprava někde levnější?
Vodotěsnost/voděodolnost po opravě?

Všechna Apple zařízení, která jsou chráněna proti vniku kapaliny, jsou pouze voděodolná nikoli vodotěsná. Při opravě nahrazujeme všechna lepení a všechny komponenty za identické. Schopnost odolávat vniku kapaliny je nutné posoudit dle stavu všech komponent zařízení a rozsahu opravované škody.