Servis Redmi 9A

Modelové označení: M2006C3LG, M2006C3LI, M2006C3LC, M2004C3L

Redmi 9A od Xiaomi, představený v roce 2020, nabízel cenově dostupný smartphone s osmijádrovým procesorem MediaTek Helio G25, 6,53palcovým displejem s HD+ rozlišením, jednoduchým 13MP zadním fotoaparátem, baterií o kapacitě 5000 mAh, lehkým a kompaktním designem a podporou jedné SIM karty pro základní komunikační potřeby.

Ceník oprav

Výměna displeje Redmi 9A
1 790 Kč
Výměna LCD a dotykové plochy Redmi 9A. Doba opravy cca 6 hodin.
Výměna krycího sklíčka kamery Redmi 9A
790 Kč
Výměna krycího sklíčka zadní kamery Redmi 9A. Doba opravy cca 2 hodiny.
Čištění telefonu Redmi 9A
495 Kč
Čištění telefonu Redmi 9A. Pokud pouhé čištění nestačí, je nutná výměna ucpaných mřížek. Doba opravy do 60 minut.
Čištění po vytopení Redmi 9A
1 345 Kč
Vyčištění vytopeného telefonu Redmi 9A v ultrazvukové lázni, odstranění oxidace, doba opravy cca 1-2 dny. Cena pouze za čištění, v případě nutnosti výměny dalších dílů je cena poloviční.
Záloha funkčního telefonu Redmi 9A
545 Kč
Záloha telefonu Redmi 9A klasickým způsobem.
Záloha nefunkčního telefonu Redmi 9A
2 090 Kč
Záloha telefonu Redmi 9A, který je nutné pro možnost zálohy uvézt do funkčního stavu.
Reinstalace OS Redmi 9A
545 Kč
Přeinstalování operačního systému Redmi 9A na aktuální verzi bez chyb. Doba opravy závisí na konkrétním OS.
Soukromá konzultace/školení - hodinová sazba
1 295 Kč
Neuvedené služby a opravy Vám zdarma naceníme po dohodě
zdarma
Ceny jsou včetně DPH

Nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá oprava?

Samozřejmě záleží na druhy opravy. 90% oprav, jako je výměna displeje či zamykací tlačítko, opravujeme do 1-2 hodin, výměna baterky u iPhone od 15ti do 60ti minut. Náročnější opravy, jako je prasklé sklo u iPadu do 48 hodin.

Jak poznat nekvalitní displej
Jaká je záruka na servis?

Na všechny vyměněné, nové díly poskytujeme záruku 24 měsíců, výjimka baterky, u které můžeme poskytnou záruku na kapacitu baterie maximálně 6 měsíců. Na opravy základních desek a jiné SMD práce poskytujeme záruku 6 měsíců.

Je potřeba poskytnout bezpečnostní kód k zařízení?

Bezpečnostní kód je pro zdárnou opravu důležitý. Abychom mohli řádně Vaše zařízení po opravě otestovat, potřebujeme ho. Některé funkce jako jsou například Face ID, hovory nebo kamery bez odemčení zařízení neotestujeme. Máte-li v telefonu citlivá data, proveďte prosím zálohu a doneste své zařízení v továrním nastavení. Se zálohou Vám případně rádi pomůžeme. Při neposkytnutí kódu a nemožnosti otestovat zařízení po opravě není možné poskytnou záruku na servis.

Jsou náhradní díly originální?
Mohu si opravu odepsat z daní?
Jsme plátci DPH, takže není problém. Stačí si připravit IČO Vaší firmy a zbytek už doplní náš účetní program.
Musím si zařízení před opravou zálohovat?

Není třeba, pokud to nevyžaduje řešení závady, tak se žádná data z telefonu neztratí. Potřeba je pouze přístup k zařízení pro možnost úplné diagnostiky zařízení.

Můžete mi půjčit zápůjční telefon?

Ano a velmi rádi. Zápůjční telefon si u nás můžete zapůjčit po dobu opravy za 150 Kč včetně DPH. Náš celkový počet telefonů na zápůjčku se nyní rovná 20 kusům, takže se může stát, že budou zrovna půjčeny zákazníkům, kteří přišli před Vámi, ale když Vám případně nebude vadit si na zápůjční iPhone počkat, tak Vám jej zarezervujeme.

Potřebuji servisní zprávu pro pojišťovnu.

K záruční či pozáruční opravě Vám zdarma můžeme poskytnou veškerou fotodokumentaci včetně servisní zprávy, kterou můžete předložit ve Vaší pojišťovně. Jen nám stačí říct, že ji budete potřebovat při prvotním předání zařízení do servisu. V případě pouze posouzení opravy a vystavení servisní zprávy je tato služba zpoplatněna.

Proč může být oprava někde levnější?
Vodotěsnost/voděodolnost po opravě?

Všechna Apple zařízení, která jsou chráněna proti vniku kapaliny, jsou pouze voděodolná nikoli vodotěsná. Při opravě nahrazujeme všechna lepení a všechny komponenty za identické. Schopnost odolávat vniku kapaliny je nutné posoudit dle stavu všech komponent zařízení a rozsahu opravované škody.